Beans



Igår kväll var jag på utflyttningfest för min bästa vän som flyttar från Stockholm i slutet av månaden. Eftersom jag aldrig får tillfälle längre att klä upp mig passade jag på att göra det (och faktiskt bära accessoarer!) även om det var lite blandade känslor till just själva flytten.

Det här halsbandet fick vara först ut och jag har faktiskt gjort det själv i min verkstad.
Idén till det fick jag under min totala besatthet av kostymeriet i Apocalypto. +att jag och mamma hittade en påse kidneybönor i skafferiet utgångna 6 år tidigare.
Man tager vad man haver! De andra delarna består av tagua (ett sydamerikanskt jättefrö, kallas vegetabiliskt elfenben), agat, kokosnötskal och makraméflätat band i nacken.

translate

Kommentarer
Postat av: M

Du är helt fantastiskt bra, vilken inspirationskälla du är!

2011-05-16 @ 20:33:42
Postat av: TuvaMinnaLinn

Fy tusan vad duktig du är. På min lista i huvudet över sådana som jag vill samarbeta med en dag, där står du.

2011-05-16 @ 21:16:46
URL: http://www.tuvaminnalinn.se
Postat av: sofia

M: tack snällaste:)



TuvaMinnaLinn: Det vore verkligen en sann ära:) Jag kan bara säga detsamma om dig, absolut. Det är fantastiskt vad du och din man gör!

2011-05-16 @ 23:19:13
URL: http://lomeyende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0