välförtjänt



I fredags började det. Jag var bjuden på 30årskalas som höll på till närmare 5 på morgonen. Efter 2 timmars sömn åkte jag hem, tog en dusch, fick födelsedagsfrukost och sång. Bakade kaka och storstädade. Lyssnade lite på Ronja Rövardotter, pustade ut och tog sen emot herrskapet (familjen) i salongen. Lite paketutdelning och champagne senare bar det av till Koh Phangan men det var knök så tillslut hamnade vi på en indisk restaurang. Senare drog vi till Café Amsterdam vid mariatorget som en fd kollega till mig öppnat. Jag var dödstrött men fick vin i glaset och grattiskramar av vänner och obekanta innan jag vid tolv inte orkade hålla mig vaken längre.
Resten av helgen + idag har gått åt till att återhämta mig från i fredags samt spendera diverse presentkort, födelsedagsfikat ännu mer, öppnat paket, klippt och färgat håret och slutligen halvt hosta upp lungorna.

Just den sista delen har varit mindre trevlig men det var det värt. En så händelserik vecka har jag inte haft sen jag flyttade hem från spanien.
Det var med andra ord välförtjänt.

(Förövrigt köpte jag en kamera till mig själv i present, och det blev en 2hand canon 400d.
var så innerligt trött på ful blixt och suddiga ansikten.)

translate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0