Hår

foto: Carl Thorborg

Vad säga?
Älskar den!

Faktumet att vi satt på första bänk och såg allt på nära håll (nakna fötter och rekvisita, spott och hår som dansade framför ögonen) gjorde det hela ännu mer fantastiskt och jag sörjde lite över att jag inte kunde ta upp kameran ur väskan och fota lyckoorgien.

Det var ledsamt när pjäsen tog slut men nu har jag plötsligt börjat rensa fram färger och klänningar igen. orange poncho med utsvängda byxor till jobbet igår, idag gräsgrön hellång klänning med branndgul mockajacka. imorgon åker träskorna fram för första gången iår!

(har du möjlighet att se Hair så gör det, eller se filmen! ps: varning för multirepeterande i huvudet av "sodomi", och plågande av arbetskamrater med "manchester england england":)

translate


Kommentarer
Postat av: TuvaMinnaLinn

Ser härligt ut du! Och orange poncho och gräsgrön klänning:)

Min lycka var gjord i veckan då jag hittade ett par v-jeans på Myrorna.

2011-04-23 @ 08:05:15
URL: http://www.tuvaminnalinn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0