tjoho jag vann


för nån vecka sen deltog jag i en tävling på iCITY om ett hårvårdskit från Kevin Murphy. produkterna är paraben- och sulfatfria och skapade utifrån en miljövänlig filosofi vilket såklart tilltalade mig. idag fick jag veta att jag vunnit med den här bilden och motiveringen:

- Den här frisyren hade jag när jag var uppstylad för ett event till ära av Tim Burton (kanske borde varit "cats" istället). Det enda som användes till stylingen var en borste och lite spray. jag har i vanliga fall ganska rakt hår och tyckte det var kul att få till ett riktigt virrvarr. Vore det inte för de tusen tovorna efteråt skulle jag kunna tänka mig att ha den här frisyren betydligt oftare än vad jag har i nuläget, fast kanske till en vanlig festklänning nästa gång.

så nu vet ni, det lönar sig att försöka ibland!

translate
With this picture and motivation I've won a hairstyling kit from the Australian brand Kevin Murphy at iCITY


Kommentarer
Postat av: Josefin

det kan man kalla barr!!

2010-05-18 @ 10:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0