sugar rush


för en sockernarkoman som jag så har den senaste månaden varit allt annat än hälsosam. dels har många födelsedagar infallit (och därmed följer obligationsfika(!) men jag skulle ljuga för mig själv om jag därmed rättfärdigade alla (andra) kakor, tårtbitar, pajer och fluffiga kreationer som slinkit ner.
droppen var när jag utmattad efter en joggingrunda ställde mig direkt i köket utan att byta om och började vispa marängsmet!
man vet när det har gått för långt, eller hur..?

jag är nu på avgiftning! önska mig lycka till.

translate
I'm on sugar detox. wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Nu blir man sötsugen. Ser spännande ut det på den första bilden, morotskaka?

2010-06-16 @ 20:37:02
URL: http://lillellens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0