fynd i egen garderob

I veckan hittade jag två trevliga saker när jag städade.

 

1. metervis med tyll i en påse jag köpt för lääänge sen. det blev till några kjolar. en är till salu här

2. ett par gamla fina jofa konståkningsskridskor som jag inte minns att jag hade ens. jag måste ha fått dem av någon vänlig själ.

 

det bästa med att samla på allt och aldrig slänga nåt är att man ibland hittar såna där små skatter hemma hos sig själv. det blir som om de vore helt gratis, eftersom man inte minns vad man en gång gett för dem. verkar vettigt?!

 

translate

Found in the closet while doing other things:

1. lots of tulle 2. a pair of ice skates. surprises are the best!


Kommentarer
Postat av: Sofia i London

älskar andra bilden!! fint tyll btw!

2010-05-18 @ 12:44:37
URL: http://sophedeluxe.devote.se
Postat av: CARLOS

HOLAAAA, HE ENCONTRADO ESTE BLOG POR CASUALIDAD..

SALUDOS DESDE TENERIFE, SE TE HECHA DE MENOS.

CARLOS CHUECA.

2010-09-25 @ 23:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0