snart ballongdags!


På fredag är det min födelsedag. Det känns lite fånigt tycker jag, att önska mig saker. Prylar. Jag har varit samlare hela livet tror jag, och jag samlar inte på nåt speciellt, utan mest allting.
Sånt jag däremot sällan fixar själv är ju en himla bra present. Frisörbesök t.ex (har klippt mig själv de senaste 6 åren) eller omklackning av X par skor. Kanske låter tråkigt men det är sånt jag uppskattar.
Har två par cowboyboots som stått i garderoben sen 2005 för att jag aldrig kommer mig för att byta ut klackarna som är helt nedgångna (pik till familjen).

Nu är det nästan varmt nog att ha dem till den här fina kate moss- klänningen jag köpte på stockholms stadsmission för nån vecka sen.
Volanger och penséer, kan det bli vårigare!?

translate

On friday it's my birthday. I'll celebrate with ruffles and pansies.

Kommentarer
Postat av: TuvaMinnaLinn

Klackning och sulning är mitt värsta!

Men har lovat mig själv att ta bättre hand om mina skor...istället för att köpa på mig nya.



Boots och klänning är så vackert.

2010-03-31 @ 12:00:51
URL: http://www.tuvaminnalinn.se
Postat av: lina

Jättefin klänning! Vilket fynd. Älskar färgerna och mönstret.



/ Lina



www.comeagain.se

2010-03-31 @ 19:56:07
URL: http://komigenbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0