sådär




Igår var jag på eftermiddagsbio med viktor. vi såg alice i underlandet till slut. i 3d.
sådär är betyget. tror jag hade gillat den mer i vanligt format. effekterna gjorde mig lite illamående. filmen var fin men inte riktigt så mycket burton som man hade kunnat önska. vid det här laget har väl de flesta fantaster sett filmen redan och att döma efter deras recensioner så tycker jag som de flesta.

kostymkavalkad fanns det dock att njuta av och det var ju som väntat. Helena Bonham Carter var min favorit filmen igenom. Skoningslös och fåfäng, haha.
Alice var himla fin också tyckte jag, hon hade mörka Burton-ringar runt ögonen och var heroisk fast hon egentligen inte vågade.

Efteråt åkte vi hem och bakade scones till middag.

bilderna är från häromveckan. skjorta, handskar och hatt vintage, kavaj och byxor sydda av mig, korsett från hm med utbytta band.


translate

Finally I've seen "Alice in wonderland". Helena Bonham Carter was the best.


Kommentarer
Postat av: TuvaMinnaLinn Vintage (a love story)

Fint, jag kan se dig i en av hans filmer en dag.

2010-03-19 @ 23:38:48
URL: http://www.tuvaminnalinn.se
Postat av: sofia

synd att jag inte är lika bra skådis som jag är beundrare;)

2010-03-21 @ 10:14:25
URL: http://lomeyende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0