karen o fever

 

dagens visa

 

 

Min hittills största konsert-aha-upplevelse fick jag i somras i roskilde när Karen O kom ut i en mumieliknande klänning och palestinasjal hängande över ansiktet. hon började sjunga med sån känsla så jag ville både skrika och gråta och jag dansade tills benen knappt höll längre. det bästa var att det var helt oväntat. jag hade aldrig ens hört talas om Yeah Yeah Yeahs förut.

Nu är de aktuella med musik till filmen "where the wild things are" som har premiär idag!
(ni vet, med pojken i vargdräkt som flyr till ett fantasiland och blir kung över monstren)
Karen O har skrivit soundtracket.

translate

Kommentarer
Postat av: johanna

den var jättebra!

2010-02-01 @ 11:48:08
Postat av: johanna

filmen alltså

2010-02-01 @ 11:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0