snart avfärd

idag lyste solen en stund och jag tog en promenad med mamma

 

mindes sommaren och sparkade på höstlöv

plockade in de (nästan) sista äpplena

och tog ner den stora resväskan från vinden


på lördag åker jag och det är med blandad sorg och förtjusning som jag packat halva dagen.

ser fram emot längre dagar, att gräva grönsaksland, leta efter fynd på gator och suga lite till på "sommar"karamellen.

kommer sakna mina vänner, familj och överhuvudtaget allt som jag håller kärt här hemma.
men denna gång blir det tre månader på ön i atlanten istället för 7-8. vilket såklart är ett plus.


och när jag kommer hem mitt i den kallaste vintern vankas det bröllop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fina bilder=)



var ska du resa?

2009-10-30 @ 09:50:27
URL: http://tjugofemtejuli.blogg.se/
Postat av: sofia nordahl

tack så mycket! jag bor vinterhalvåret på teneriffa sen tre år tillbaka.

2009-10-30 @ 12:28:38
Postat av: Natalia

fina bilder :)

2009-12-02 @ 10:39:34
URL: http://www,mamasitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0