musik, böcker, och jord under naglarna

tva veckor.

inte mycket nytt att fortalja.

har rensat i tradgarden, typ, men har inte haft nagon sarskild lust att ta tag i saken pa allvar. torrt ogras och tistlar sticker upp overallt och alltihop kanns mig bara sa overmaktigt.

forra veckan var vi pa gran canaria och Womad, som ar en fyra dagars gratisfesival, rungande av toner mestadels fran afrika, vilket saklart ar ideallt med tanke pa att det ligger nara anda. dock var det irlanskan Imelda May som verkligen fick upp mina ogon och kroppen att hanga med i publikhavet av rytm. Rockabilly som avslutning pa hela spektaklet, fyra dagar i varmen.

i ovrigt har jag mest last. viktor och elisabeth hade ratt, som sa manga andra, om the twilight saga. ar inne pa breaking dawn, den sista boken i serien, nu. hittade den tillslut igar i en ny bokhandel har i puerto de la cruz. de hade haft oppet i en dag. i avsaknad pa en fortsattning till eclipse, eftersom det var sa forbannat svart att hitta sista delen dvs, sa laste jag om den igen, for att inte tappa suget.

har tillbringat hela formiddagen med att lasa.

det ar underligt hur fort tiden gar. om tva manader ar jag hemma igen. safe
och jag funderar rattsa ofta pa den framsta anledningen till det, brollopet.
ska bli sa kul. jag kommer grata och skratta.

kommer bilder harifran nar jag laddat mitt tjuriga kamerabatteri


Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken fin blogg! :)

2009-11-26 @ 18:22:45
URL: http://johannaemelina.blogg.se/
Postat av: Marcus

Premiär för "Veckans blogg" på min blogg.



Vill du vara med i uttagningen? Anmäl dig i "Då kör vi!"-inlägget!



En länkning på min blogg står på spel!

2009-11-29 @ 19:57:27
URL: http://mrmas.blogg.se/
Postat av: CutuSelf - Min väg till ett bättre liv

Känner du någon som lider av depression? Eller känner du dig själv missnöjd över livet? Läs gärna mer inne på bloggen, lämna gärna ett spår så kan vi stötta varandra :)

2009-12-03 @ 05:10:42
URL: http://cutuself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0