Sy, äta, sy, äta, sy, äta och..sy

De senaste dagarna har jag knappt gjort annat. När jag får tid ska jag lägga upp nån bild.
Håller på att sy nya kläder till att sälja på tradera, kan bli några rockabillyplagg samt svensk folklore med handbroderade blommor. Testsyr  och får sen bestämma vilka som ska förbättras och tillsist säljas.
Mina planer på att sy egna tygbindor har fått skjutas upp, just nu är det Jobb som gäller!

Har fått hem världens underbaraste skinnryggsäck handsydd av siouxindianer. den är andrahand hemklickad på tradera, kan det bli bättre! Väntar också på ett par mockasiner som bör dimpa ner i brevlådan nästa vecka, också andrahand.

den enda mentala vilan jag unnat mig de senaste dagarna är besök på biblioteket och en stund i soffan med ljuva "Höstlegender".

Det var allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0