Töjsmycken och medeltida skoj

I helgen börjar medeltidsveckan.
Jag har förberett Poi hela veckan.
Efter att ha sett apocalypto ett antal gånger och förundrats över deras vackra smycken och tatueringar bestämde jag mig för att tillverka egna töjsmycken. De som vanligen finns i diverse webshopar brukar vara ganska enkla. Jag ville göra större smycken med andra influenser än de som jag hittat på svenska siter.
Materialet är härdad lera med en mjuk slutyta. Då dessa är handgjorda varierar storlek och tjocklek.
Töjsmyckena kan köpas via tradera.com. Jag tar även emot beställningar om du har en egen design du vill få tillverkad.
För mer information kontakta mig här på sidan.
Humana priser! från 30 kr st.





handsydda Poi med målade guldrunor.
svansen som är gul/orange är tänkt att likna eld

se show med eld-poi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0