skavsår och hemlængtan


nu har jag varit i køpenhavn i snart 2 veckor. det gick fort minsann. åker hem på  tisdag.
jag ær inte så mycket før att resa længre, jag har liksom trøttnat lite.
skulle hellre vilja ha en liten stuga i skogen och en kuriosa/bok/café/hantverksbutik, lite lagom pittoreskt så.
och bara ta det lugnt.
roskilde var ju helt okej, men jag har dessværre trøttnat på festival också. det kænns som att majoriteten ligger eller står stupfulla mest hela tiden. och jag sæger bara "puh"
jag blir trøtt

det bæsta med vistelsen hær måste ju ændå vara att komma tillbaka till christiania!
fy før europeisk media som baktalar och ljuger om vad som egentligen førsiggår hær borta. christiania ær som det brukar, varken mer eller mindre. lika fritt, lika glatt, lika knæppt, vackert och sådær vænligt man ønskar att fler platser vore.
nu ska jag ut och promenera igen, och førsøka att inte førværra mina onda skavsår på føtterna.
køpenhamn ær inte så stort och det ær bra, då hinner man se mer æn man annars skulle, dessutom ær vædret att tacka før.
æven om det kommit några intensiva skurar
tack før regnponchon, brorsan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0